• Aucun Frais de Traitement
  • Site 100% Sécurisé
  • Réservation Facile & Rapide
  • +3 Millions de Billets Vendus

Carrières et Stages

Rejoignez notre équipe!


Vous souhaitez rejoindre une équipe dynamique et sympathique ? Vous êtes à l’aise sur un ordinateur, vous avez un bon sens du relationnel et pratiquez l’anglais couramment à l’oral comme à l’écrit. Vous pourriez devenir un membre de l’équipe 365 Tickets.

Nous pouvons accueillir des stagiaires, des emplois saisonniers et des emplois à long terme (voir ci-dessous).

Le plus, qui n’est pas des moindre, profitez de notre localisation atypique sur l'île anglo-normande de Jersey ! Un lieu So English avec sa culture riche et ses paysages magnifiques, seulement à 1h de bateau de Saint-Malo !

Nous vous invitons à envoyer votre CV et lettre de motivation à l’adresse suivante avec pour objet « Candidature Emploi/ Stage – 365Tickets » même si un poste n’est pas affiché, n’hésitez pas à postuler spontanément: jobs@365tickets.fr

À bientôt !

 

Postes Disponibles :


Emploi à long terme : French Marketing Manager


During the first 2 months of your employment you will assist the Customer Services and Operations, with all aspects of developing and maintaining the 365 Tickets French website.  It will give you a better way to understand how our team and system is working.

Duties will include, but are not limited to:

- Product procurement, upload, maintenance and administration.
- Answering telephone and e-mail queries, periodically reviewing the orders that need action.

 

After this period, you will be trained to take over step by step the Marketing  Service, your duties will include, but are not limited to:

- Understanding and developing the SEO and PPC requirements for the website
- Understanding and developing the opportunities for penetration of French specific social network distribution, including Blogs, Forums etc
- Understanding and developing the opportunities for using both static and moving imagery and any potential client interaction for driving optimisation on the .fr site.
- Developing the marketing strategy for the company in line with company objectives.
- Co-ordinating marketing campaigns with sales activities
- Planning and implementing promotional campaigns.

 


Emploi Saisonnier : Customer Service and Operations


We are seeking individuals with strong customer support and operational expertise to assist the continued growth of 365 Tickets France.

Responsibilities:

French Customer Service

- Answering phone to customers
- Dealing with customer & supplier emails
- Managing orders
- Live chat

 

French Product Management Assistance

- Site administration
- Product loading and maintenance

 

Skills & Qualifications:

- Proficient MS Office Skills and PC literacy
- Excellent Customer Interaction manner
- Good individual and team work ethic